نمایشگاه
جذب بازار هدف
نمایشگاهها یک بازار بسیار هدفمند را جذب میکنند که به محصول شما علاقهمند هستند. اگرچه این رویداد تنها چند روز طول میکشد؛ ولی صدها نفر از مشتریان علاقهمند به یک محل میآیند تا به طور خاص در مورد محصولات شما اطلاعاتی به دست آورند.
جذب مخاطبان جدید
بازار هدفمند نمایشگاه اغلب به محصولات جدید توجه میکند . مخاطبان به نمایشگاهها میآیند تا در مورد برندهای جدید، محصولات جدید و راهحلهای جدید برای کسب و کار اطلاعات کسب کنند. حضور در نمایشگاه، فرصتی عالی برای راهاندازی یک محصول جدید و توسعه یافته است.
رابطه ساز
حضور در نمایشگاه های فرصتی برای دیدار با مشتریان بالقوه فراهم میکند. ارتباط رو در رو با مشتریان به این معنا است که شما میتوانید آن ارتباط را خلق کنید و دربارهی طرحهای بلند مدتی که دارید با مشتریان صحبت کنید. تعامل شخصی با مشتریان که به واسطهی حضور در نمایشگاهها فراهم میشود به شما این امکان را میدهد یک ارتباط مستقیم و بسیار مؤثر با مشتری خود ایجاد کرده و این رابطهی بخصوص در آینده با ارزش است؛ چرا که وقتی بتوانید این ارتباط را حفظ کنید،میتوانید کسب و کار و شبکهی خود را از طریق سایر مشتریان توسعه دهید.
تبلیغ و شبکهیابی مقرونبهصرفه
حضور در نمایشگاه های یک راهحل مقرون به صرفه برای بازاریابی برند و فروش محصولات شما است. با استفاده از یک غرفهی ساده اما زیبا، برخی از لوازم جانبی فناوری و محصولات برای فروش، این نمایشگاهها راههای ساده و ارزان برای معرفی برند شما به بازار هستند.
تبلیغات و بازاریابی برای تمام سال
حتی یک ملاقات در یک نمایشگاه میتواند به بازاریابی در تمام سال برای شما و مشتری شما منجر شود. توزیع بروشورها یا توضیح محصول و معرفی محصولات تبلیغاتی، آگاهی مشتری در مورد شرکت و برند شما را افزایش میدهد. این آگاهی را میتوان در تمام سال حفظ کرد. اگر شما به تماسهای تبلیغاتی ادامه دهید و رابطه با مشتری را حفظ کنید.